18 May 2006

Postless II

Hmmm… Drinking is slowly becoming a habit of mine. I went out with my officemates and we filled ourselves with bottles after bottles of beer. Before Glen and the rest of my officemates arrived, I already had 1 bottle from the BBQ place. I was surprised when Glen had this one case of beer with him and there were like only four people who drink. But it was there and we had to finish it. I had like three bottles more. But I did not get drunk—tipsy but not drunk. I even had conversation with mom and dad when I got home. They’ll be leaving (btw) for Romblon, along with my two siblings tomorrow. I am definitely going to miss them. But my sister’s gonna be back for college next month.

-------
Anyway, since I posted a picture of two guys checking the batpole for my gay readers (amen!) I think it is only fair that I post something for my straight readers. So here’s Lindsay Lohan (my fave) for you and of course also my fave Simon Rex (I got a video clip of him jacking off in front of the cam). I also included the cutest picture I have on my Outlook. And no, I am a cat-person but the dog in the pic is just so irresistible. Do you agree?



Lindsay Lohan --- she rock!



Simon Rex--- God finally made something PERFECT!



Ain't he just the cutest thing alive?

35 Comments:

  • ayoko kay lindsay lohan...

    alam mo ba na nagaway si paris at si linsay sa isang sosyalan na bar?

    hehe...

    inis ako sa dalawang yan.

    By Blogger Rob a.k.a Bim, at 5:26 PM  

  • inis ako kay paris peo luv ko si lindsay... wahehehe...

    By Blogger /iambrew, at 5:29 PM  

  • i love lindsay too!
    na discover ko sya sa FREAKY FRIDAY ehehehe.. akala ko cool na cool sya..
    pero when she started to be rebelious.. well.. i like her more! :P

    she's great sa MEAN GIRLS, my fave movie!

    who is simon rex? :P

    By Blogger floflo, at 6:07 PM  

  • hahaha. magkakasundo tayo flolfo. i like her more dahil rebelious siya. *youth today, huh?

    simon rex if i am correct is an MTV VJ. not sure through. try google... wahehehe...

    By Blogger /iambrew, at 6:30 PM  

  • i like drinking too. i'm not alcoholic but lately i've been stashing alcohol inside my room. i don't drink beer that much though. i go for vodka and tequila.

    By Blogger alex|hates, at 6:40 PM  

  • in vino veritas! haha

    the doggie is soooo cute!

    and simon rex jacking off? hahaha i saw that and i lost my friend's cd somewhere in the house so good luck if someone finds it and pops it into the pc. i will totally deny having to do anything with it.

    By Blogger carl, at 7:00 PM  

  • i'm definitely a dog person. :) i don't really know how i feel about lindsay lohan, coz i just look and drool over her handbags and shoes. hahaha ;p

    By Blogger juice is justine, at 7:14 PM  

  • lindsay reflects what the youth is today, rebelious yet responsible in many ways. she rocks! hotttttttt!!!!

    By Blogger honeyboi, at 7:40 PM  

  • alex, stashing alcohol inside someone's room is one of the doings of an alcoholic!... hahaha... i go for beer than tequila and vodka. i dunno y. its proly becoz im not sosyal. haha... and beer is cheaper.

    carl, can i borrow the cd (if ever u find it)? i only have the video clip. i can ledn you the formula 17 ive been telling u about. whatdayathink???

    justine, ur very cute
    one thing i like about lindsay is the way she sings. ewan ko. some kinda rockstar and dating... same goes with christina aguilera (way better than britney). i reli dun care her shopping habits. wahehehe...

    By Blogger /iambrew, at 7:41 PM  

  • honeyboi,
    i dunno if she is responsible. i am a fan but not that fanatic. wahehehe...
    but i agree with you though, SHE ROCKS!!!

    By Blogger /iambrew, at 7:42 PM  

  • i am not an alcoholic! LOL! maybe i am. i don't know.

    is stashing alcohol in my room serious enough for me to be considered an alcoholic? how about my buying smokes by the ream? does that mean i am gonna die of lung cancer?

    i think i need help. don't you think so?

    By Blogger alex|hates, at 8:23 PM  

  • alex:
    well maybe i have been a bit too much when i said u were alcoholic but stashing alcohol in ur room is one step away from being one.

    and NO, buying cigarettes by ream doesn't mean ur going to die of lung cancer. coz i do that too. hahaha...

    here's one: i love sex a lot. do i need help?

    btw, i linked u na.

    By Blogger /iambrew, at 8:45 PM  

  • thanks!

    i love sex too.

    hahaha!!!

    By Blogger alex|hates, at 9:12 PM  

  • I never got turned on by Simon Rex. all my gay friends would scream "Ang HOT kaya niyaaa!" right at my face as if I were abnormal or something.

    OMG, am I really gay? ahaha

    By Anonymous vittorio the vampire, at 9:28 PM  

  • hahaha!!! i never even heard him up until now, in this post.

    btw, brew, do you still have that video clip of him? hehehe. just wanna see what the hype about him is all about.

    By Blogger alex|hates, at 9:34 PM  

  • alex, at least we have sumtin in common. maybe we can share it one of these days. hahaha... (kidding.
    re: c=simon's video clip, ill find it sa pc ko. its been a while (last year) since i last checked it (or more approriately, masturbated on it. hahaha)

    vittorio,
    really? u dun find him HOT? hmmm... that's aight. we all have our taste buds dictating us. try letting ur groin lead the way, maybe ull like him afterall. hahaha...

    By Blogger /iambrew, at 9:42 PM  

  • i tried it na. na-ah, ayaw talaga. haha! in general i never liked americans. too... bland. hehe

    By Anonymous vittorio nangvavampire, at 9:57 PM  

  • vittoria, ako din actually. i mean i like asians more. gusto singkit or chinito... sobwa... hayy. kakamiss ex ko...

    By Blogger /iambrew, at 10:00 PM  

  • hahaha. i prefer Filipinos, Thais, Japanese and Koreans. Never been much of a Chinese guy. hehehe.

    By Blogger alex|hates, at 10:09 PM  

  • ako lahat ng asians basta cute...

    By Blogger /iambrew, at 10:16 PM  

  • hahaha! basta cute, huh?

    By Blogger alex|hates, at 10:29 PM  

  • yeah. basta cute at singkit at moreno (pwede na rin maputi) lean atbp... hayyy...

    By Blogger /iambrew, at 10:32 PM  

  • singkit. hahaha. what a term. i used to go out with this Chinoy guy. Okay na sana kaya lang i discovered na he's married na pala. just six months prior. after that, no more Chinoys for me. hehehe.

    By Blogger alex|hates, at 10:43 PM  

  • simon rex, i think, is a porn star... i am 95% sure.

    By Blogger Rob a.k.a Bim, at 10:43 PM  

  • rob, if he is then good for him. he gets paid doing someone fun and nice. imagine that!

    By Blogger alex|hates, at 10:47 PM  

  • alex, akin na yung number nung chinoy guy na yan na married. wahehehehe...

    rob, ako din, i think he's gay too. i got the video clip from a gay site eh. hahaha... check this website q-a-f.net and check qng nandun pa yung video nya under STAR category. do the same alex...

    wahehehe...

    By Blogger /iambrew, at 10:53 PM  

  • tsk tsk

    who said ako daw maraming kausap? tsk tsk tsk

    www.turismoboi.blogspot.com

    By Blogger turismoboi, at 11:05 PM  

  • who's turismo boy?

    By Blogger alex|hates, at 11:28 PM  

  • CJ aka Turismoboi, dami mo kaya katext. hmpf!

    Alex, visit his blog... astig!

    By Blogger /iambrew, at 2:29 AM  

  • yeah if i find it. havent seen it in like two years. and i only got to view it once. hahaha

    By Blogger carl, at 11:34 AM  

  • carl, if u do find it, pls let me borrow... wahehehe. i wanna have my own copy. i luv him too much... wahehehee...

    By Blogger /iambrew, at 10:36 PM  

  • i liked lindsay lohan in Mean Girls. but i think she was stupid for having her hair bleached. uggh. she had the most wonderful natural hair color. is it back to flaming red?

    yep, simon rex used to be a gay porn actor. he also played a nice-boy part in the now-defunct TV series Jack & Jill, probably to shed off that pornstar image. guess it didn't work nyahaha.

    is that dog dead or sleeping? he is cute.

    By Blogger John, at 11:49 AM  

  • john, i dun have any idea of Lindsay Lohan hair color now. But anywhoo, i still like her.

    You have any copy of Simon Rex flicks? When he was a gay porn star of course...

    The dog? Uhmmm... I hate to think he's dead. he's just sleeping proly. Hahaha...

    By Blogger /iambrew, at 3:55 PM  

  • You have any copy of Simon Rex flicks? nope. i know i've seen one but i forget where.

    i need a pet dog.

    By Blogger John, at 5:23 PM  

  • john, oh... sayang... why not go for a pet cat instead... wahehehe...

    By Blogger /iambrew, at 1:57 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home


All Rights Reserved March 2007
All images and designs are my property unless stated otherwise.

Site Meter
 
My Photo
Name:
Location: Quezon City, Philippines

2010 - Wow! I can't believe this blog is already 4 years old! I would like to thank everyone has been so nice to me and my blog. I am really happy that there are people out there who can relate to my life.

January 24, 2010 - I met this guy online who inspired me to write/blog again. To Sal, thank you for the inspiration. I owe you one.

Follow me on Facebook

*************************

*************************


I am a frustrated artist who finds refuge in bitterness and solitude. Angst is what I speak and love is what I hide. I never want to be seen naked for in nakedness there is truth and truth I am afraid of. Reality never seems to be fair, life in fact is iniquitous.


I like to put up a facade like a masked man in a party. I like to exude and air of mystery and fear. For in fear I earn respect and respect I treasure.

I like to play God once in a while, controlling the people who surround me. I love to twist emotions and bring out the insides.

I have found love but it left me suddenly for reasons until now I do not understand. He pierced right through everything that is me and left a broken arrow in my heart. But I let that happen because I loved him so sincerely. If there was a time I really loved someone, it would be that time. He rocked my world; sadly, he rocked me to my death.

 


-------
| online brewer(s) |
-------




[bReWiNg]
@ PLU Blogs

Vote For Me

A Pinoy Blogger

Wanna link me? Kindly use the image below.
/iambrew [moving on]

 




These guys rock! Thank you very much.

Wanna link me? Kindly use the image below.
/iambrew [moving on]

A Pinoy Blogger

 


Powered by Blogger